Tarne Alates 40 eurost transport TASUTA

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED (KKK)

 

Kas e-poes on müügil samad tooted, mis Biomarketi kauplustes?

Biomarketi e-poes on müügil sama tootevalik, mis on ka Biomarketi kauplustes. Biomarketi kaubavalik laieneb pidevalt ja seda nii kaupluses koha peal kui ka e-poes.

 

Kuidas leida toodet mida vajan?

Sul on võimalus sisestada e-poe otsingusse tootenimetus, mida otsid. Sellisel juhul leiab meie e-poe otsingumootor sulle tooted, mis võivad sinu otsinguga sobida.

Sul on võimalus läbi vaadata ka meie tootepuu, mis asub lehe ülaservas päises. Selliselt tooteid läbi vaadates võid leida veel tooteid, mida sa vajad.

 

Mida tähendab külalisena ostu sooritamine?

Külalisena ostu tegemine meie e-poest tähendab seda, et Sa ei pea registreerima meie kliendiks. Sellest tulenevalt ei ole sul ka võimalus saada meie klientide soodustusi.

Kui oled otsustanud külalisena ostu teha, siis palun veendu, et sSnu esitatud andmed oleksid õiged, et Sinu tellimus jõuaks ikka õigesse koha ja õigele inimesele.

 

Kas ma saan osta ka külalisena?

Jah, ka külalisena saad sa meie e-poest osta. Aga siis ei saa Sa kliendikaardi soodustus ega sünnipäeva soodustust lisaks. Seega meie soovitame Sinul ikka ennast kliendiks registreerida. Sellisel juhul saad sa ka kauplustes kliendi soodustusi.

 

Mis on tootepuu?

Tootepuu on Biomarketi poolt loodud toodete jaotus kategooriatesse. Et Sinu valik lihtsamaks teha oleme kasvatanud tootepuu, millel on 4 kategooriat: 1) toit, 2) ilu ja hügieen, 3) tervis ja heaolu 4) kodukaubad.

 

Kas kinkekaardiga saab ka tasuda e-poes?

Hetkel ei saa Sa meie e-poes kinkekaartidega oma ostude eest tasuda. Aga töötame selle nimel, et ka see peagi Sul võimalik oleks.

 

Kas kinkekaarti saab ka e-poest osta?

Kinkekaarte saab osta meie e-poest küll. Hetkel aga nendega e-poes tasuda ei saa.

 

Miks ma ei saa kiiresti riknevaid tooteid tellida?

Kiiresti riknevaid tooteid on võimalik hetkel tellida ainult kulleriga Tallinnas, Tabasalus ja Viimsis. Kiiresti riknevatele toodetele on Sul võimalik järgi tulla ka meie Balti Jaama Turu Biomarketi kauplusesse.

Töötame selle nimel, et ka teised piirkonnad saaksid peagi kiiresti riknevaid tooteid tellida.

 

Kui palju kaupa ma tohin e-poest tellida?

Meil sellist piirangut ei ole. Kui tooteid on palju ja need ei mahu ühte pakendisse ära, siis ühe tellimuse mitmesse pakendisse.

 

Tasusin kauba eest kuid ei saanud oma tellimuse kinnitamiseks e-kirja.

Peale ostu sooritamist tuleb sinu e-postile ka tellimuse kinnitus. Oma tellimuse staatust saad Sa vaadata ka oma e-poe profiili alt. Kui Sa ei saanud tellimuse kinnitamiseks e-kirja, siis palun võta meiega ühendust: epood@biomarket.ee. 

 

Kas kaupa saab ka tagastada?

Juhul kui Sulle toode ei sobinud on Sul õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja rikkumata! Tagastada ei saa oma olemuse tõttu kiiresti riknevaid ja vananevad tooteid. Sellisel juhul 14- päevane taganemisõigus ei kehti.

 

 

 

Kas kaupa saab ka ümber vahetada?

Kui oleme eksinud ja Sulle vale toote pakkinud, siis vahetame kauba ümber. Toodet on võimalik vahetada meie Balti Jaama Turu Biomarketi kaupluses. Kui tellisid toote SmartPOSTiga või SmartKULLERIga, siis on Sul võimalik tooted tagastada SmartPOSTi pakiautomaati, sulle saadetud unikaalse koodiga.

Kui Sulle toode ei sobinud, siis seda ümber  vahetada ei ole võimalik. Sellisel juhul palun täida taganemisavaldus (taganemisavaldus) ja saada toode tagasi. Seejärel tee uus ost endale sobiva tootega.

 

Kuidas ma saan tooteid tagastada?

Kaupade tagastamiseks täida taganemisavaldus, mis on Sul pakiga kaasas ning saada see koos toodetega tagasi või too need tagasi Balti Jaama Turu Biomarketi kauplusesse. Taganemisavalduse saad endale arvutisse laadida ka siit (taganemisavaldus) ja saata see meile epood@biomarket.ee. Taganemisavaldust on võimalik täita ka meie Balti Jaama Turu Biomarketi kaupluses.

Kaubad saad tagastada meie Balti Jaama Turu Biomarketi kauplusesse ise kohale tulles. Kui tellisid oma tooted SmartPOST pakiautomaati, siis saad tooted tagastada koos avaldusega sama unikaalse uksekoodiga, millega oma paki välja võtsid. SmartKULLERiga tellitud kaubad on Sul võimalik samuti tagastada SmartPOST automaadi kaudu.