Tarne Alates 40 eurost transport TASUTA

Biomarketi ostu- ja müügitingimused

Tingimused kehtivad alates 14.02.2021

 

  1. ÜLDSÄTTED
    1. 1.1.Käesolevad Biomarketi e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Biomarketi e-poest ostmisel internetiaadressilt pood.biomarket.ee. Toodete müüja on OÜ Biomarket (edaspidi: Müüja), aadress Peetri 11, Tallinn, 10415, registrikood 10966560, tel 661 0696, e-posti aadres info@biomarket.ee. Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja Biomarketi e-poest toodete ostja (edaspidi: Klient) vahel.
    2. 1.2.Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil pood.biomarket.ee. Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
    3. 1.3.Kliendil on võimalik enne tellimuse esitamist tingimused salvestada ja printida.
    4. 1.4.Klient nõustub e-poest tellimuse kinnitamisega tingimustes sätestatuga.
    5. 1.5.Biomarketi e-poes olevate toodete piltidel on illustreeriv tähendus.
    6. 1.6.Biomarketi e-poe pood.biomarket.ee kontaktandmed on E-R 10:00-16:00; e-post epood@biomarket.ee, tel +3725073365.

 

  1. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
  1. 2.1.Müüja müüb ja Kliend ostab e-poest pakutavaid tooteid.
  2. 2.2.Müüa ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest OÜ Biomarket arvelduskontole.
  3. 2.3.Müüja veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

 

  1. TELLIMUSE ESITAMINE
  1. 3.1.Tellimusi saab Biomarketi e-poes esitada kas erakliendina või ärikliendina sisse logides või külalisena. 
    1. Kliendina tellimuse esitamine.
      1. Klient peab looma endale kliendikonto esitades järgmised andmed: eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number, isikukood. Klient peab looma ka enda kontole sisenemiseks parooli. Kui klient otsustab tellida koos kohaletoimetamisega konkreetsele aadressile, tuleb see aadress edasistes tellimustes kasutamiseks salvestada profiili üksikasjadesse. 
      2. Klient teeb valiku, kas ta soovib või ei soovi saada uudiskirja, pakkumisi e-posti või sms-i teel. Kui Klient ei soovi enam saada teavitusi, saab ta seda muuta oma konto sätete alt.
      3. Teavitusi tellimuse täitmise ja konto registreerimise kohta (näiteks tellimuse kinnitus, konto registreerimise kinnitus, arve, tellimuse tühistamine jne) saadetakse kliendile ka siis, kui Klient on valinud konto sätetes uudiskirja ja pakkumiste mittesaamise, sest need teavitused on vajalikud tellimuste täitmiseks ja kliendi teavitamiseks tellimuse olekust.

 

 

      1. Klient vastutab tõese ja täpse teabe esitamise eest.
      2. Klient võtab endale täieliku vastutuse, et ta ei avalda enda kliendikonto parooli kolmandatele isikutele.
      3. Klient vastutab täielikult kõigi tema konto kaudu tehtud toimingute eest. Kui kliendikontot kasutab mõni kolmas isik, loeb Biomarket seda selliselt, et kontot kasutab Klient.
      4. Kui Klient kaotab kliendikonto sisselogimisandmed, peab ta sellest teavitama Biomarketit kohesel.
    1. Külalisena tellimuse esitamine.
      1. Enne tellimuse esitamist peab Klient esitama järgmised andmed: eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja aadress, kui Klient valib kohaletoimetamise konkreetsele aadressile.
      2. Klient vastutab tõese ja täpse teabe esitamise eest.
  1. 3.2. Biomarketi e-poes tohib iseseisvalt tellimust sooritada füüsilisest isikust teovõimeline isik (täisealine). Nõuetele mittevastava isiku poolt sooritatud Tellimuse tagajärgede eest vastutab isik, kelle pangakontot või krediitkaarti kasutades makse sooritati.
  2. 3.3. Alkoholi müüakse ainult täisealistele Klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholi sisaldava kauba üleandmisel ning müüja võib keelduda sellise kauba üleandmisest, kui Klient ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada.
  3. 3.4. Tulenevalt Kaupmeeste Liidu soovitusest müüakse energiajooke, alkoholivaba õlut, siidrit ja veini ainult täisealistele Klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. NB! Vanuse kontrollimist kirjeldatakse tellimuste kätttesaamise puntkis 5.
  4. 3.5. Tellimuse esitamine e-poes
    1. Klient valib e-poest välja sobiliku toote ja lisab selle ostukorvi.
    2. Kliendikontol säilib ostukorv nii kaua kuni Klient sooritab ostu või kustutab tooted ostukorvist. Külalise ostukorv kustutatakse hetkel, kui külalilne lahkub e-poest.
    3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.
    4. Klient kinnitab ostukorvi, kasutustingimused ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et kõik esitatud andmed on õiged ja tellimus vastab kliendi tegelikule soovile.
    5. Pärast kauba eest tasumist peab Klient vajutama lingile „Tagasi kaupmehe juurde“. 
    6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
    7. Kui kliendile ilmneb peale kinnituse ja arve saamist, et ta on eksinud tellimusega (mittesoovitud kaubad ja kogused) tuleb ühendust võtta klienditeenindusega e-posti või telefoni teel.
    8. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates sellest hetkest kui kliendi poolt tasutud ostusumma laekub tervikuna müüja arvelduskontole.
    9. Kliendi poolt valitud toote puudumisel helistab komplekteerija kliendile ja pakub võimalikke asendustooteid. Kui pakutud asendustoode ei sobi, tagastatakse puuduoleva toote maksumus.
    10. Kui müüjal ei ole võimalik toodet asendada või klient ei ole andnud müüjale nõusolekut toote asendamiseks, tagastatakse puuduoleva toote maksumus.
    11. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.
    12. Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem võrreldes kliendi poolt tellitud toote müügihinna ja/või kogusega, tagastab müüja kliendile toote ja asendustoote müügihinna vahe. Kui asendustoode on kallim võrreldes tellitud tootega, ei pea Klient juurde maksma.
    13. Kaalutoodete hind võib tellimuse lõpus muutuda. Kui kaalutoote hind muutub väiksemaks, tagastab müüja hinna vahe. Kui kaalutoote hind muutub kõrgemaks, ei ole Klient kohustatud juurdemakset teostama.
    14. Müüjal on õigus määrata toodetele vähim ja suurim kaal/kogus, mida kliendil on võimalik tellida.
    15. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest, teavitades sellest Klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitmisest, tagastatakse tellimuse maksumus vastavalt punktile 8.4.

 

  1. TOOTE HIND, MAKSEVÕIMALUSED
  1. 4.1.Toote hinnad Biomarketi e-poes on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
  2. 4.2.Kampaaniate soodushinnad on näha kõikidele klientidele. Sisse logitud klientidele lisandub kliendikaardi soodustus.
  3. 4.3.Toodetele kehtivad ostu tegemise hetkel Biomarketi e-poes kuvatud hinnad. Kui toote müügihind on kättesaamise hetkeks muutunud, jääb jõusse tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind.
  4. 4.4.Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses Biomarketi e-poe poolt näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasud vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljaandja vahel sõlmitud lepingule.
  5. 4.5.Tasumine toimub väljaspoolt Biomarketi e-poe keskkonda. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
  6. 4.6.Kui Klient valib müüja poolt välja pakutud kohale toimetamise võimaluse (kulleri või pakiautomaadi), lisandub müügihinnale transpordi tasu vastavalt punktile 5.
  7. 4.7.Alates 40 eurost on transport tasuta.
  8. 4.8.Kaalukaupade puhul võib toote lõplik hind muutuda.
  9. 4.9.Kliendi poolt valitud toote puudumisel helistab komplekteerija kliendile ja pakub võimalikke asendustooteid. Kui pakutud asendustoode ei sobi tagastatakse puuduoleva toote maksumus.
  10. 4.10.Kui Müüjal ei ole võimalik toodet asendada või Klient ei ole andnud müüjale nõusolekut toote asendamiseks, tagastatakse puuduoleva toote maksumus.
  11. 4.11.Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.
  12. 4.12.Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem võrreldes kliendi poolt tellitud toote müügihinna ja/või kogusega, tagastab müüja kliendile toote ja asendustoote müügihinna vahe. Kui asendustoode on kallim võrreldes tellitud tootega, ei pea Klient juurde maksma.
  13. 4.13.Kaalutoodete hind võib tellimuse lõpus muutuda. Kui kaalutoote hind muutub väiksemaks, tagastab müüja hinna vahe. Kui kaalutoote hind muutub kõrgemaks, ei ole Klient kohustatud juurdemakset teostama.
  14. 4.14.Müüjal on õigus määrata toodetele vähim ja suurim kaal/kogus, mida kliendil on võimalik tellida.
  1. TELLITUD TOODETE KOMPLEKTEERIMINE JA KOHALETOIMETAMINE
  1. 5.1.Biomarketi e-poest saab kaupa tellida SmartPOSTi pakiautomaati, SmartKULLERIGA koju ja Tallinna ,Tabasalu ja Viimsi piires Bolt Delivery kulleriga. Oma kaubale saab ise järgi tulla ka Tallinna Balti Jaama Biomarketisse.
  2. 5.2.Tellimustel alates 40€ on saatmine tasuta.
  3. 5.3.kui andmed valed vastutab klient ja tasub kulud
  4. 5.4.Kätte saamine kauplusest.
    1. Kauba väljastamine toimub Biomarketi Balti Jaama kaupluse lahtioleku aegadel aadressil Balti Jaama Turg, Kopli 1, Tallinn 10412.
    2. Kauba kättesaamisel Biomarketi kauplusest ei lisandu kohaletoomise tasu.
    3. Klient saab kauba kätte enda poolt ostu sooritades valitud Biomarketi poolt välja pakutud tarneajal.
    4. Klient saab kinnituskirja, kui tema kaup on valmis ja sellele võib järgi tulla.
    5. Kliendile väljastatakse kaup isikut tõendava dokumendi ja tellimuse numbri alusel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Müüja jätta kauba väljastamata.
    6. Müüja ei vastuta Kliendile tekkinud kahju eest, kui Müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud enda valdusse saanud koopia tellimusest ja on selle alusel kauba kätte saanud.
    7. Alkohoolseid jooke sisaldavate tellimuste puhul antakse kaup üle ainult täisealisele isikule. Klient, kes tuleb kaubale järele, on kohustatud vanuse tuvastamiseks esitama isikut tõendava dokumendi. Kui klient dokumenti ei esita või on alaealine, on Müüjal õigus eelnimetatud kaupa mitte üle andma.
    8. Kui Klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb Müüja seda selliselt, et Klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma 14 kalendripäeva jooksul, samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

 

 

  1. 5.5.Kätte saamine BOLT kulleriga
  1. Kauba kohaletoimetamisel Kliendi poolt valitud BOLT Kulleriga, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 4,99. Kui tellimuse maksumus ületab 40€, ei lisandu Kliendile kohaletoimetamisetasu.
  2. BOLT kuller toimetab kaubad kliendini kuni 3 tunniga Tallinna, Tabasalu ja Viimsi piires.
  3. Alkohoolseid jooke sisaldavate tellimuste puhul on vaja Kliendil Kulleriga esitada vanuse tuvastamiseks isikut tõendav dokument. Juhul kui Klient dokumenti ei esita või kui Klient on alaealine, on Kulleril õigus jätta alkohoolseid jooke sisaldav kaup üle andmata.

 

    1. 5.6.Kätte saamine SmartKULLERiga
  1. Kauba kohaletoimetamisel Kliendi poolt valitud SmartKULLERiga, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 4,99. Kui tellimuse maksumus ületab 40€, ei lisandu Kliendile kohaletoimetamisetasu.
  2. SmartKULLERi poolt kohaletoimetatav kaup toimetatakse Kliendi poolt määratud aadressile. Kauba üleandmise aja leping Kuller Kliendiga eelnevalt kokku telefoni teel.

 

 

      1. Klient tagab kauba vastuvõtmise kokkulepitud ajal ja aadressil. Kui Klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav proovib kuller veel Klienti kätte saada. Kui mõlemad katsed kaupa üle anda Kliendile ei õnnestunud, loeb Müüja seda selliselt, et Klient on tellimusest loobuning ning tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt Kleint ostu eest tasus.
      2. Alkohoolseid jooke sisaldavate tellimuste puhul on vaja Kliendil Kulleriga esitada vanuse tuvastamiseks isikut tõendav dokument. Juhul kui Klient dokumenti ei esita või kui Klient on alaealine, on Kulleril õigus jätta alkohoolseid jooke sisaldav kaup üle andmata.

 

    1. 5.7.Kätte saamine SmartPOSTiga
  1. Kauba kohaletoimetamisel Kliendi poolt valitud SmartPOSTi pakiautomaati, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 2,99. Kui tellimuse maksumus ületab 40€, ei lisandu Kliendile kohaletoimetamisetasu.
  2. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS-i teel, mis sisaldab unikaalset uksekoodi pakiautomaadi ukse avamiseks.
  3. Müüja ei vastuta Kliendile tekkinud kahju eest, kui Müüjast mittetulenevatel põhjustel on Kolmandad Isikud saanud oma valdusesse pakiautomaadi unikaalse koodi ja selle alusel kauba kätte saanud.
  4. Alkohoolseid jooke sisaldavate tellimuste puhul on lisaks pakiautomaadi uksekoodile vajalik sisestada ID-kaart oma vanuse tuvastamiseks. Alkohoolseid jooke sisaldavate tellimuste puhul toimub kauba kätte saamine ainult ajavahemikus 10:00-22:00.
  5. Kui Klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa välja võtnud, loeb Müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

 

 

  1. ERITELLIMUSED
  1. 6.1.Kui Klient soovib tellida mõnda toodet suuremas koguses, siis tuleb Kliendil ühendust võtta hulgimüügijuhiga terje.klemmer@biomarket.ee

 

  1. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
  1. 7.1.Müüja töötleb kliendi poolt antud isikuandmeid eelkõige tellimuste täitmiseks ja kohale toimetamiseks vastavalt müüja privaatsustingimustele.

 

  1. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
  1. 8.1.Kliendil on õigus lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates toodete kättesaamise hetkest, täites taganemisavalduse tüüpvormi.
    1. Taganemisavalduse saab täita paberi peal, mille saad tagastada koos kaubaga.
    2. Taganemisavalduse saab alla laadida arvutisse, täita see elektrooniliselt  ja saata müüja e-postile: epood@biomarket.ee

 

 

 

 

 

 

 

    1. 8.2.Tooted saab tagastada koos avaldusega Biomarketi Balti Jaama kauplusesse (Balti Jaama Turg, Kopli 1, Tallinn 10412). Kui olete tellinud tooted SmartPosti pakiautomaadi kaudu, saate tooted tagasi saata 14 päeva jooksul SmartPOSTi pakiautomaadi kaudu. Kasutage sama uksekoodi, mida kasutasite toodete kättesaamisel. Kui olete tellinud oma tooted SmartPOSTi kulleriga, siis saate tooted tagastada lähima SmartPOSTi pakiautomaadi kaudu, kasutades kättesaamise koodi. Toodete tagastamisega seotud kulud kannab Klient. Välja arvatud punktis 8.8. juhtidel.
    2. 8.3. Tulenevalt võlaõigusseadusest (VÕS) ei kohaldu 14 päevane taganemisõigus:
    1. Sellise asja üle andmisel, mis rikneb või vananeb kiiresti seal hulgas kõik jahutatud ja külmutatud tooted ja tooted, millel on märgistus „Kõlblik kuni...“ (VÕS § 47 lg 3 p 4);
    2. Mille esemeks on sellise suletud pakendis toote üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud (VÕS § 47 lg 3  p 5);
    3. Asja üleandmisel, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada (VÕS § 47 lg 3 p 6);
    4. Perioodiliste väljaannete (ajakirjad, ajalehed jne) üleandmisel (VÕS § 47 lg 3 p 10);
    5. Ja muude VÕS §53 lõikes 4 välja toodud juhtudel.
  1. 8.4.Tagasimaksed teostatakse 14 kalendripäeva jooksul.
  2. 8.5.Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus toodet, selle sobivuse hindamiseks käsitleda viisil, mis on vajalik asja olemuse, omadustes ja toimimiseks veendumiseks, nagu tavapäraselt on seda võimalik teha kaupluses. Juhul kui Klient on tagastatavaid tooteid kasutanud, rikkunud või kahjustanud, on müüjal õigus nõuda kliendilt hüvitist ulatuses, mille võrra toote väärtus on vähenenud ja selle võrra vähendada kliendile toote eest tagastatavat summat.
  3. 8.6.Tagasimaksed teostatakse 14 kalendripäeva jooksul alates taganemisavalduse ja toote jõudmisest müüjale. Tagasimaksed tehaks ainult samale arvelduskontole, millest toote eest tasuti. 
  4. 8.7.Kui Klient on lepingust taganenud, tagastab müüja kliendile tellimuse maksumuse koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem 14 kalendripäeva jooksul alates kliendi taganemisavalduse ja toodete kätte saamisest.
  5. 8.8.Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

 

  1. KAUBA VAHETAMINE
  1. 9.1.Kliendil on õigus kaupa ümber vahetada Tallinna Balti Jaama Biomarketi kaupluses. Toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata.
  2. 9.2.Kliendil on võimalus e-poest SmartPOSTi pakiautomaati tellitud kaup 14 päeva jooksul tasuta vahetada, sisestades paki postiautomaati sama Smartposti uksekoodiga, mida kasutasite kättesaamisel.

 

 

 

 

 

 

 

  1. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
  1. 10.1.Toodete lepingutingimustele mittevastavuse korral on kliendil õigus tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Kui müüja rikub oma kohustusi, on kliendil õigus nõuda kohustuste täitmist, oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda, nõuda kahju hüvitamist, alandada hinda, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel nõuda viivist või taganeda lepingust.
  2. 10.2.Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba üleandmisest kliendile. Kliendile müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
  3. 10.3.Klient saab esitada pretensiooni e-posti aadressil: epood@biomarket.ee või Biomarketi Balti Jaama kaupluses (Balti Jaama Turg, Kopli 1, Tallinn 10412). Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
  4. 10.4.Müüja vastab kliendi kirjalikule või kirjalikku taasesitamist võimaldavad vormis esitatud kaebusele samas vormis 14 kalendripäeva jooksul.
  5. 10.5.Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludes, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
  6. 10.6.Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

 

  1. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
  1. 11.1.Müüja ja Kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse (Endla 10a, 10122 Tallinn https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Endla 10a, 10122 Tallinn https://www.komisjon.ee). Kliendil on õigus pöörduda ka  Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele Klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veeboipõhine vaidluste lahendamine) aadressil https://ec.europa.eu/odr
  2.